درباره گل شب بو GILLY FLOWER

نماد گل شب بو:

توجه کنید که گل شب بو نماد ثروت . ظرافت و زیبایی می باشد و حتی در نظر داشته باشید می تواند نمادی برای لذت زندگی و خلوص نیت باشد . به صورت کلی اگر بخواهیم توضیحی در مورد گل شب بو به شما عزیزان بدهیم شب بو نماد عمر با عزت و خوش شانسی و خوشبختی نیز می باشد .

و به همین دلیل است که در دسته گل ها ، دسته گل های عروس ، سبد گل ها و تاج گل های افتتاحیه و …… استفاده می نماییم .

و جا دارد این را هم اضافه نماییم که این طراحی ها کاملا سلیقه ای می باشد که این ما برای شما در نظر گرفته ایم

تاریخچه گل شبو:

جالب است که بدانید از گل شب بو در انگلستان حتی به عنوان واحدی از پول هایشان استفاده می کردند و در ازای دادن این گل ، این امکان را داشتن که محصولات کشاورزی دریافت نمایند .

رنگ بندی و انواع:

و اما می خواهم جذاب ترین و متنوع ترین قسمت گل شب بو را به شما معرفی کنم شاید جالب باشه که بدانید رنگ بندی گل شب بو به این شکل است که رنگ هایی چون ( سفید . صورتی . یاسی . بنفش . آبی ) می باشد که به قدرت انتخاب شما کمک می کند.این گل بخاطر اینکه بسیار پیوند زده شده بیش از 60 نوع تنوع دارد و اندازه آن بستگی به نوع آن دارد.

موارد مصرف گل شب بو
گل شب بو

موارد مصرف گل شب بو:

به دلیل عطر دلنشین آن در صنعت عطر سازی و محصولات معطر کاربرد دارد. یکی از خوش بو ترین و آرامش بخش ترین گل ها از نظر رایحه می باشد .از این رو این گل را برای باغچه شما پیشنهاد میکنیم .

یکی از معطرترین گلهایی است که می‌توانید داشته باشید. رایحه آن بسیار قوی، دلپذیر و آرام بخش است. می توانید آن را در بالاترین نقطه باغچه خود بکارید و یا گلدان آن را در ارتفاع قرار دهید.

اینگونه وقتی شکوفه شب بو در حال باز شدن است ، عطر آن به خوبی همه ی فضا را پر می‌کند.

ماندگاری

گل شب بو تقریبا گل مقاومی است و به راحتی از بین نمی‌رود، به همین علت انتخاب مناسبی برای کاشتن در گلدان و یا حاشیه باغچه‌هاست. در هوای سرد حدود یک تا دو سال و در هوای گرم عمر بیشتری دارد. هچنین می توانید با مراقبت بیشتر و رعایت نکات نگهداری این گل مدت ماندگاری این گل را افزایش دهید

از شما برای همراهی ما تا پایان این مطلب ممنونیم و امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشه.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم